Fredag

 
 
 
 
mmm idag är det fredag.
Helg.
Den kommer innehålla både det ena och det andra.
Imorgon ska jag till kyrkogården för att tända ljus.
Det ska jag göra tillsammans med familjen samt moster och morbror.
Det har blivit en tradition att göra tillsammans.
Jag ska se om vi inte kan få till en fika också.
Kanske kan jag hinna baka något.
 
Imorgon kommer Matilda och Emelie till oss.
De ska sova över.
Lena och Fraser ska ägna sig åt att flytta.
Tjejerna får vara hos oss under tiden.
Söndag...ja, det blir säkert till att stiga upp i ottan.
Sysselsätta de unga damerna.
Promenera hoppas jag kunna göra.
Långt.
Länge.
 
Eftermiddagen får vi ägna åt att vila.
Städa.
Planera inför veckan som kommer 
men
nu ska jag vara i nuet.
Här.
Idag.
Fredag.
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack det samma , alltså ha en fin kväll. Ses i morgon . Kram

2014-10-31 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback