Del två

Vi drack upp och tog sen det långa benet före.
Hit.


Vi skulle få se hockey.straffar. Jag har aldrig varit på det förut så för mig var det extra kul.



Vi satt i princip på isen. Nåt steg högre upp hade gjort det mer överskådligt men nu kunde vi å andra sidan se spelarna.

Det blev paus.
Det blev Rinkside. Med öl.


Så kul.
Vi fick valuta för pengarna. Det blev förlängning och straffar. Synd att Indianerna förlorade.

Vi drog vidare till Södra Liden där en kompis till Malin spelade. Uncas.

Vi hade en fantastisk dag kväll.




somliga mer skärpta än andra...

och jag fyndade på loppisen.


en stycke snygg jobb-klänning från Cream.
Och en


top från Ajlajk!
Glad. Nöjd blev jag.

Änbu en underbar dag med ett härligt gäng.
Nästa träff blir vårt 20- års jubileum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback