Lördagmorgon

och jag sitter här med kaffe och datorn.
Hade ställt klockan idag trots att det är lördag.
Idag ska jag till Emma E.
Vi ska ha klassträff hemma hos henne.
Vi som gick skrivtolksutbildningen tillsammans.
Vi har 6:e juni som kalasdag men det känns så långt med ett år mellan träffarna och då bestämde sig Emma för att bjuda hem oss till sig.
Att hon sen bor typ granne med Ullared är bara en bonus.
Här ska det shoppas!
 
Igår var det ju som bekant fredag.
Jag slutade tidigt. Köpte fredagsblommor och ett par kalasörhängen.
Det var fest på Antonios jobb.
De har för en tid sen flyttat till nya lokaler och därför hade de bjudit in kunder och sen oss anhöriga.
Det är fina lokaler de huserar i nu.
Med usikt över hamnen.
Det var musik, mat och dryck samt en  mycket svår quiz.
Från universum till  Skeppsbron.
Vårt lag vann inte.
 
Vi blev hämtade av Kevin.
Stort.
 
Vi har också hurrat för Manuel som fyllde år igår.
Hoppas din dag blev fin.
 
Nu ska jag äta frukost för att sen packa.
Sara B hämtar mig vid kvart över nio.
Ha en fin lördag.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback