Tandläkaren idag

jag är inte rädd för tandläkaren.
Men inte heller förtjust.
Mer ett nödvändigt ont.

Det är en trevlig tandläkare jag har här hemma på Eketrägatan.
Bedövning och borrning och sen fyllde hon igen det hela.
Det tog en halv timma och till min glädje så var det 300:- billigare än vad de hade sagt.
Det är ju alltid kul. Att det kostar mindre.

Jag är trött idag. Jag har varit det hela veckan.
Jag tycker att jag har vilat. Ätit bra. Jag har inte sprungit med Ditte men tagit goa promenader med Zigge.
Helgen får jag fylla med goda saker och ett 16-års kalas.
Men först...är det mötesfredag på jobbet. Möte från arla morgon till sena eftermiddagen.
Sen , sen är det fredagsmys.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback