Måndag

och det var så härligt ute. Ljust. Fräscht på något sätt.

Helgen har varit soft. Mycket tv, läs The Mentalist. En serie som hela familjen gillar.
Vi har städat solariet för sista gången i detta nu. Familjen har kommit hem från sin långa semester i Florida.
Zigge har fått några härliga långa promenader i vårsolen. Han har blivit borstad och fått klorna klippta.
Jag sprang med Ditte sent igår. Det är så skönt. Spring-prata. Det är inte högsta tempot men det ger energi till kropp och själ.
Cornelia spelade match igår, träningsmatch mot Askim. Det blev vinst med 3-1.
Felicia jobbade på Bulycke hela dagen igår.
Kevin har hängt med kompisar och vi har övningskört.
Igår hade vi svärmor på middag. Synd att jag inte tog någon bild, bra bild, på efterrätten.
Kladdkaka de luxe från senaste numret av Hembakat.
Denna veckan har jag mycket skrivuppdrag , det är kul. Jag är så glad att jag fick chansen att vidareutbilda mig och att jag tog den.

Ute lyser solen och det gillar jag.
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Låter som en fin helg... och skönt med en fin start på veckan med en ljus måndag :)

Svar: Ljuset gör mycket när man som jag idag börjar tidigt.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback