Take off

i detta nu har vi förhoppningsvis lyft.
 
 
 
 
 
Destination Rom!
 
Det ska bli så spännande att resa hit.
Ingen av oss har varit här förut.

Staden har det mesta.
Kultur.
Historia.
Mat.
Dryck.
Shopping.
Bad.
Sol.
Släktingar.
 
En vecka tillsammans. 
Inga måsten bara ta dagen som den kommer.
Fylla den med det vi vill.
Vi ska strosa runt.
Äta glass.
Mysa.
Ligga i en park.
Äta pizza.

Ta tåget ut till medelhavet och bada.

Hälsa på i landet vars ledare har rolig mössa.
Vatikanstaten.
Det enda måste som finns på min lista är 
Sixtinska kapellet.
Jag vill se takmålningarna.
 
 

Jag ska fota.
Jag ska njuta.
 
Njuta med min familj.
De finaste.
 
Under tiden vi är där bor farmor i vårt hus.
Zigge har sällskap och huset vaktas.
Perfekt kombo.
 
Ciao ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback