Söndag

Jag har lånat internet hos vår kompis Fatima. Det är här i byn.Jag tycker att det är kul att kunna skriva lite, vill berätta hur vi har det.
Bra.
Fantastiskt.
Varmt.
Vind.
Släkten
Vännerna.
Ungdomarna trivs, det hade kanske önskat att ha lite mer tillgång till internet för att kunna facebooka men det är inget större problem för dem.
Kevin pratar en del kreol nu och Cornelia förstår mycket men pratar inte. Hon är ju blyg.
 
Igår var vi på John Barrosa hela dagen, vi var säkert 45 personer som åkte tillsammans. Hela dagen var vi där. Det lagades mat och jag och ungdomarna låg på stranden och i vattnet. Jag är inte så duktig på att laga mat över öppen eld in the middle of nowhere.
Mer duktig på att äta den.
 
Idag är det söndag. Felicia ska få rida tillsammans med Najs, en vän till familjen. Han vet att hon gillar hästar och att hon kan hantera dem.
Kevin läser boken han fick av moster och morbror i julklapp. Han gillar den.
Cornelia ligger i sängen och kollar på Big bang theory.
 
Vi ska till SalRei imorgon för att äta lunch hos Sköldpaddsmannnen och hans familj. Det ska bli trevligt.
Onsdag kör vi Manuel Maria och killarna till flyget.
Sen har vi ett par dagar kvar innan vi ska åka hem. Inte för att vi vill hem utan för att vi måste.
Jag har svårt att tänka mig att jobba. åka spårvagn och allt det andra. Stressen, allt som rör sig hela tiden. Här är det muito tranquilo.
Skönt.

Jag har fotat mycket och jag får visa er bilder allt eftersom jag när jag har kommit hem.
Imorgon är det fest IGEN, vi ska fira reis. De tre vise männen och jag kan säga som så att är det party så är det. De går all in...

Nu ska jag dricka lite kaffe för att sen gå hem för att fixa inför ridturen.
 
Ha det gott.
 
Kram
 
om ni vill kan ni se bilder på instagram tomar66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback