Vänner

i byn har vi. Fantastiska på alla sätt !
Här är det Jose & Nanouba.
Vi fick se ett kort som togs på barnen 2003.
Pudding de lait.
Vi åt lunch hos Jose på den restaurangen där han jobbar.
Trond var med oss här.
Släktingar. Vi har
kul tillsammans. Gör saker ihop till vardag som fest.
På bilderna ovan ser ni Furtonato i mitten. Han bor på Ervatao.
Manalinho med sin dotter Daisy.
Kusin Maria med två av sina barnbarn.
Jag och min absoluta favorit-tant. Patricia. Uppe i mitten.
Jag får en kram av Marcalina, hon gav mig två burkar med tonfisk i present när jag åkte hem.
Elvis hängde med oss.
Han jobbar som frisör och gillar rosa .
Jose, A´s kusin, är en stolt kock. Han arbetar inne i SalRei .
Han lagar fantastiskt god mat.
Bebita, Fanas fru ser ni uppe till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback