Igår

Köpte jag godis. En stor påse.
För den var jag värd. För den behövde jag. Eller bara för att det är så gott.



Mums.

Jobbade som en toka igår. Fram å åter över staden. Tur att jag gillar mitt jobb.

Har lite att förbereda på jobbet. Vi ska anställa fler tolkar och jag ska sitta med på intervjuerna.


Ooops det gick snabbt....

Efter jobbet mötte jag Antonio. Julklappsshopping.
Ett av våra barn har en mycket strukturerad önskelista!


Hon e bara så go!

Nu är vi nästan klara med klapparna. Skönt.

Hemma blev det middag. Promenad med hunden samt lite sömnad.
Jag gjorde kuddfodral av dessa.



Köpte dessa på Ebbe & Haldis för ett tag sen. Fram med symaskinen .


Blev riktigt fint. Ska ha en röd till och en i grått kanske.. 


Fick byta vas då de hade skjutit i höjden. Blev fint.

i brevlådan idag låg denna;


Tillsammans med den kröp jag till säng efter att ha sett She's got the look tillsammans med Cornelia.

Nu sitter jag på vagnen på väg mot yogan. Ska bli skönt. Det ser jag fram emot.


Ha en fin torsdag!

Kram

idag har min mamma namnsdag, Barbro, grattis säger jag! Det var ett av hennes tre namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback