Tisdag

och jag jobbar på. Det är lite segt att vara ensam om att stiga upp på morgonen.
Det är frestande att ligga kvar.
Felicia har börjat jobba men hon börjar senare än jag.
 
Igår firade vi Oliver, barnens kusin. Han fyllde 11 år.
 
 
 
Tiden går.
Det var mysigt.
Jag stannade inte länge.
Jag var sjuuukt trött.
När jag kom hem la jag mig och sov.
Jag hade ont i huvudet och kände mig illamående.
Det var nog sviterna efter helgens beredskap.
Jag jobbade en del kan man säga...
 
När jag vaknade och Antonio hade kommit hem från kalaset tittade vi på film.
Två stycken.
Det är ovanligt för oss men det var mysigt.
Ligga i soffan och gotta sig.
 
Idag ska F till doktorn för sin fot.
Den magnetröntgades för ett par veckor sedan.
Idag ska hon få svar.

Ha en fin tisdag.
 
 
ps ni har väl kikat på Cornelias fina inlägg om vår resa till Rom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback