skulle bara

lämna startkittet till Marie inför söndagens Colormerad men vi blev kvar.

Först Cornelia och jag. Sen kom Antonio.
Vin i glaset. Chips. Och massa härligt prat.
Oplanerat men sååå roligt.
Det känns liiite i mitt huvud idag . Hmm hur många glas blev det. ..


Igår efter jobbet åkte vi till Backaplan. Skoinköp stod på tur. Intersport hade ta tre betala för två. Perfekt.

Nu har A C och jag nya träningsskor.



Mina är både sköna och snygga. Nöjd.

Vidare in för att hänta startkitten. Dittes också.

Sen till Gustav Adolfs torg för att äta. Det blev franskt och grekiskt. Lite nougat köpte vi med oss hem.

Ja och väl hemma så slank vi över till grannen.

Idag är det långsamt tempo. En kärra som ska tömmas. Vi ska köpa någon present. Ikväll ska vi till Lerum. Hälsa på vänner.

Öppnat ett paket har jag gjort. Ett bokpaket.



Precis läst klart Påven Johanna. En spännande bok. Dock mycket liiiten text. Och svåra namn. Men bra.

Nu ska jag välja vilken jag ska sätta mig ner med.

Ha det fint idag denna augustilördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback