Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vi hade trott att vädret skulle vara dåligt vilket gjorde att vi valde att skippa stranden.
Nära flygplatsen fanns ett köpcentrum.
Tänkte att vi skulle ställa in bagaget på flygplatsen å sen ta oss en sista shopping runda.

Nja, förvaringsskåp fanns inga å alla väskor under bevakning kostade 300:-!

Vi satte oss ner. Luften gick ur mig. Jag ville inte spendera hela dagen med att vänta på ett flyg...vi kollade runt lite.
Hittade sittplatser vilket inte var enkelt.

Jag blev otålig. Inte bra.

Vi, barnen och jag gick för att kolla tåg till shoppingcentret. Då kom nästa chock....priset!
160:- / person skulle det kosta.
Tack men nej tack.

Så dagen har spenderats på flygplatsen. Trist men sant.
Vi satt där vi satt.
Flyget blev försenat.
Läste min bok.

Stiggon häntade oss och då blixtrade det vill jag lova.
Regnet vräkte ner.

När vi släppte av honom hemma fick han en födelsedagspresent. Salami!
Min egna bästa storebror fyller år idag. Typ...28..


Nu ska jag gossa m Zigge å sen är det go natt för imorgon jobbar jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback