Vilken fredag

Jag trodde att jag började åtta men det var visst sju. Liiite sen till tc var jag.Hade förberedelsetid inför ett uppdrag nästa vecka.När vi håller på blev det avbokat !!Hade ett uppdrag på förmiddagen. När jag kom ut därifrån hade jag fått ett sms från moster Maggan. En vän till familjen har lämnat denna jord för att börja en ny resa. Hemma möttes jag av detta : I like Åke Edwardson. Sen var det in i bilen å iväg. Till Öckerö för match.Tjejerna var så duktiga. Kämpade.Vände underläge 0-2 till vinst med 2-3!Så gött.Hemma blev det soffan. Idol. Chips.Hämtade Kevin.Felicia sov borta.Antonio är på konferens i Lerum.Kalljästa frallor står i ugnen i detta nu.Frukost.Gp.Kaffe.Idag blir det mycket fotboll. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback