God morgon!

Mmm jag vaknade tidigt, börjar inte jobba förrän sent i eftermiddag, men jag steg upp tillsammans med Cornelia.
Tycker om att ta det soft på morgonen.
Ja, ni vet,hinna dricka kaffe,läsa lite, spela wf och quizkampen.
 
Cornelia är i skolan.
Kevin sover fortfarande, han kände sig lite hängig igår, lite förkyld i näsan.
Felicia sover också gott. Hon hade hoppträning igår och var så glad över att hon kunde hålla nerverna i styr. Det gick bra för henne.
Gott.
 
Zigge ligger på golvet brevid mig och undrar när vi ska gå ut. Mmmm kanske kan jag dra en tröja över nattlinnet....
 
Antonio ,han vaknade upp i Stockholm idag. Han ska gå på kurs. Kul att få lite nya kunskaper.
 
Ha en bra dag trots att det regnar här där vi bor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback