Ett rungande hurra

för Lena som fyllde år, igår!
 
Skickad ett sms i alla fall.
 
 
 
Jag själv var en slagen hjälte igår.
Jag hade så sjukt ont i min högra stortå att jag bara ville gråta.
Tyckte inte att det passade sig på spårvagnen så jag bet ihop.
Väl hemma försökte jag att kyla men se det hjälpte inte
MEN
räddning fanns i Länsmansgården!
JIMI!

Oh, det var så befriande skönt när han satte nålar.
Precis mitt i prick.
Värmde dem med någon ört.
 
Från början kunde jag se för mitt inre.
Ja,jag vet att det låter konstigt men jag ser...
En röd arg tråd, jag visade Jimi hur den gick.
Det var nerven som jag hade klämt ihop.

Han masserade lite , satte ett antal nålar och värmde dem.
Jag kunde känna hur det spred sig i foten, tån och en del av mitt smalben.
Den röda tråden blev rosa, för att sen bli vit för att sen bara kännas glad!
 
Sen somnade jag .
Det var så skönt när det onda försvann.
 
Idag har jag en känsla av trötthet i tån.
Jag får inte springa på en vecka och det tycker jag är trist men jag vill inte få ont igen
det får helt enkelt bli styrkepass på Friskis istället.
 
Ha en fin dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback