Slötittar

på hockeyn.

Dagen har varit fylld av mycket olika saker. Kört. Hämtat. Vårdcentralen. Läst.Regn.Lunch. Middag. Mys.

Det har gått i ett lugnt tempo då min näsa är täppt. Förkyld.
Orken finns inte.

Men jag har iaf städat städskåpet.




Slängt en del gammal bröte. Skönt.



Imorgon tar jag itu med denna.

Kläder från stenåldern bor där inne.

Detta är dag tre utan socker och på bordet står detta...



Dagens frestelse!

"prövningar vi möta på som vi ofta ej förstå" för att citera någon frikyrklig sång, i mitt huvud framförd av Jan Sparring.

Godis måste vara d*******s påfund!







Kommentarer
Postat av: Camilla

om du hittar en jeansjacka du inte vill ha, säg till!

Svar: Det ska jag komma ihåg
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback