Denna veckan är det mycket planering

och jag hoppas att vi inte har glömt något.
Jag har suttit och fixat ett litet block där jag har samlat tankar och idéer.

MAT!
 
Jag har just räknat och hoppas att jag inte har glömt någon och då blir vi hrmmm 107 personer inkl alla, från bäbis till pensionär.
Det är ..ganska många. Ja, ja men finns det Hjärterum så finns det stjärterum och jag kan stå hela dagen.I köket.
 
Det ska bli så roligt.
Det är så svårt att ta in, att vår lilla Felicia ska ta studenten. Hur har det gått till?  Jo, jag vet att klockan tickar , att sekunder blir till minuter som blir till timmar, till dagar och till år. Jag vet det men jag kan ändå inte ta in det. Det känns så STORT.
 
Vi hoppas på fint väder på fredag. Det har jag beställt, mamma och pappa har lovat att hålla alla fulmoln på avstånd. De ska inte tro att de klarar sig undan arbetsuppgifter bara för att de inte är kvar här på jorden..
 
Ja, hur det än blir, hur många som än kommer , som måste stå så önskar vi Dig Felicia , allt gott i framtiden.
Du vår älskade dotter. Finaste Storasyster.
 
Fredagen är Din dag. Vårda den. Fylld den med glädje, värme och kärlek. Minns den. Bevara den. Det är Du värd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Nu är jag här och tittar in och säger hej! Skall bli så mysigt att komma till Felicias student. Jag kan också inta kökstjänst :) jag försöker få med mamma också.. Vi ses på fredag kram Sandra A

Svar: Du är <3 välkommen på fredag.Kram och stort lycka till med din disputation/opponering
Elisabeth T

2013-05-27 @ 09:57:26
Postat av: Johanna

Studentdagen är en av de största dagarna i mitt liv! Jag önskar Felicia allt gott och ser fram emot fredagen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback