..bestämde mig

för att vara!
 
Det är en konst i sig. Att vara. Det är inte så bara.
Att umgås med sig själv. Det kräver en del.
 
Idag är många människor nästan rädda för att vara själva. Det kanske inte är coolt, man ska ha mycket att göra. Mycket runt omkring sig..men nej, det tycker inte jag.
 
Jag ska vara. Och nu ska jag steka pannkakor. kors i taket och inte ett barn i sikte!
Kevin som när han var liten frågade Filips mamma Erica var hon hade köpt sin stekpanna. OM jag hade haft en sådan kanske jag hade gjort pannakakor tänkte han.
 
Ja ja, de får ta upp det med sin framtida terapeut, att de ingan pannkisar fick som små.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är inte heller ngn pannkaksmamma... men det har ju gått ganska bra ändå :)

Svar: Vi har något annat som väger upp.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback