Vänta

att vänta ingår i mitt jobb. Att vara social. Prata väder och vind. Ibland är det trist att vänta. Ibland svårt att småprata.




Funderar på påskmat. Efterrätter. Godis.
Mat till Sälen.

Tårtor till lördag.



Mina sticklingar. Ser med spänning fram emot att se dem växa. Önskar att de ska bli fina. Stora.



Använt mitt presentkort. Det blev kaffe. Ckokladdoppade solrosfrön.



Cornelias önskelista. Presentkort på Chelsea och CC på Backaplan önskar hon också. Mest av allt en ny laptop!






Besökte Nur igår. Nyklippt. Nyfärgat.
No more grey hair! Nöjd. :D




Lola Princess!



Fixat med resekuverten nu på morgonen.
Nu är det 2 1/2 år kvar tills Eva fyller 50 och vi ska åka.
Sol, värme, strand, paraplydrinkar. Fyra vänner/kollegor på resa.Tillsammans.
Vi pratar ibland om vart vi ska resa. Södra halvklotet får det bli. November.

Vi drömmer vidare. Spånar.


Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: El´ena

Och när får vi se hur du ser ut nu???? Önskar er en härlig Sälenvistelse - kör försiktigt.... Kram

Svar: Jag ska piffa till mig och ta en bild. Jag är nöjd med både klipp och färg.Sälen blir efter påsk.
Kram
Elisabeth T

2013-03-21 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback