Söndag

har hasat runt i min pyjamas! Älskar det.Lite städning. Vila. Skura ett badrum. Vila. Rastat hunden men då tog jag på jeansen! Vill inte skämma ut Antonio och Zigge!
Mötte grannen Marie. Hon tyckte jag var fin i min grå poncho och mössa MEN så visade jag pyjamasbyxor....Mer hål än tyg! ! Jaja, jag körde bara Kevin till bussen
.Mycket sport har det varit. Vasaloppet. VM i längdskidor. EM i friidrott.Svenska medaljer. En av ädlaste valör.
Mat.Foccacia.Invigt Kitchen Aiden. Kul.Fått brödrecept från Mia U.Lagat mat till imorgon som Kevin ska ha med sig till Sunne.Kalvytterfilé m potatisgratäng. Jordärtskockspure! Sallad och en härligt reducerad rödvinssås.Allt ackompanjerat av ett glas rött. Merlot! Gott var det. Njöt gjorde vi.Nu lite tvätt. Lite mer matfix sen tv. Sen bokläsning i sängen.Kram! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback