Nybakat bröd

gör att hela huset doftar och det är en fröjd att vakna.
 
 
Receptet
 
En bra start på dagen. 
Skönt att det är söndag idag. En dag att njuta, vila, läsa och göra lite bra saker. Jag följde med Antonio och svärmor till Blomsterlandet. Köpte två nya blommor till vardagsrumsfönstret. Jag hade verkligen tröttnat på den som var i den krukan.
Jag ska finurla ut vilka andra jag ska köpa. Jag gillar blommor. Det blev en ny till krukan vid entrén, Ranunkeln strök med när det regnade som värst. Den ruttnade i allt vattnet.

Jag ska baka lite idag. Kakor.
Jag ska tvätta några maskiner för det behövs.
Jag tror att Friskis ska få ett besök av mig. Det behöver jag.
 
Ha en fin söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback