Idag är det ingen vanlig dag

för idag är det Cornelias skolavslutningsdag.
Och regnet det öser ner!
 
Ja ja inget vi kan göra något åt, vi äter jordgubbar och myser ändå.
 
Jag är ledig.
Igen.
Detta börjar bli en vana , att jobba fyra dagarsvecka.
Det skulle passa mig finfint att göra.
Hela tiden.
Året om.

Imorgon ska jag börja cykla till och från jobbet. 
Det har jag gjort två somrar nu. 
Cyklat sista veckorna för semestern.
Det är skönt MEN om det regnar imorgon så känns det inte kul...
 
Idag när jag har tid ska jag sätta mig och göra collage med bilder från Felicias student.
Hon är så vacker och ser så lycklig ut på bilderna.
Man ser hur hon njuter av dagen.
 
Nu ska jag locka hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback