Tränat!

Alltså jag kan inte minnas när jag senaste styrketränade. Det var läääänge sedan. Jag har väl lyft nåt någon gång de senaste åren men inte som idag.
Warm Up på crosstrainern i 7 minuter. 
Sen satte vi igång. Hon är duktig på detta .Lotta vet hur man ska lyfta, varför och vad det gör för nytta.
Vi rodde.
Vi gjorde lats-drag.
Vi gjorde "fulhälsning" med vikter.
Vi körde bänkpress.
Vi tränade gäddhänget.
Vi körde curls.
Vi tränade rumpan och baksidan lår.
Vi gjorde utfallsteg.
Vi körde magträning med boll.
Vi gjorde tåhävningar. Fy fan va de brände tredje omgången.
Vi stretchade.
Och jag hade kul. Jag njöt- låååångt därinne kände jag en glädje över att träna.
J''''r i min själ vad jag svettades! När jag skulle ta mig hem höll jag på att trilla i trappan. Mina ben var helt slut.
När jag kom hem och skulle duscha, darrade mina armar.
Undrar hur det kommer att kännas imorgon? Jag får antagligen ligga ner hela dagen. Hmmm hoppas solen lyser imorgon så kan jag ligga o sola hela dagen.
 
Kram på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback