Mmmmorgon!

Börjar lite senare idag.
Jag ska vara på tolkcentralen vid tjugo över nio idag.Det betyder att jag hinner fixa kaffe, läsa, ta min bloggrunda.
Jag har träningsvärk. Jag sprang i söndags och det känns i benen samt att jag nu har cyklat till och från jobbet gör sitt.
Jag är glad för att jag har cyklat eftersom jag inte har varit på F& S på lääääänge.Inte bra men ja ja så har det blivit.
När jag vaknade längtade jag till en yoga-klass. Det hade varit skönt för mig och min kropp på många sätt.
Nu har jag bara tre dagar kvar till semestern börjar. Jag längtar mig sjuk efter att få vara.
Vara.
Njuta av dagen som den kommer. Jag hoppas så klart på sol men om den inte visar sig så kan jag alltid läsa. Baka. Häxan- skurtant kanske kommer på oväntat besök.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback