Söndag

A och Zigge drog iväg i arla morgonstund på jakt. Sista helgen med hund. Nu får Zigge prinsen vila till oktober.
C är sjuk och F for till stallet för att jobba. Någon var sjuk.
K och jag tog bussen till Alafors. Kalasdax!
Mysigt att träffa alla.
Nu har vi sjunkit ner i soffan och intagit en helt vansinnigt dålig middag men så blir det ibland.
Vi ska se matchen om en stund. CV mot Angola.

Det har av olika skäl inte blivit någon träning i helgen MEN så får det bli ibland. Jag kan inte gå ner i spagat för att hinna allt.
Tro mig jag har försökt ibland men det som händer är att byxorna går sönder och att jag får ont!!
Inte värt det för fem öre ;O)

Ha det gott.
Imorgon är det måndag, ny vecka och i min almanacka har jag fyra! skrivtolksuppdrag!! Yippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback