Promenad

jag och Zigge .
-10 grader.
Vi gick ner förbi och över Pölsebobron.
Längs med hamnen.



Det är vackert när det skymmer.


Skönt med kapuschong. Jag gillar det egentligen inte för jag hör inte så bra när jag har den på men idag var det kallt om öronen.



Vi pinnade på för att hålla värmen.



Isen knakade . Gnisslade . Pratade.



Slottsberget. Där kan jag tänka mig att bo. Tycker att det är fint där.

Väl hemma väntade denna på mig.



Inte det minsta nyttig. Långt från LCHF men väldigt god.

Ansiktet fick sig en omgång med denna.



Jag är torr som fnöske i ansiktet. Nu tror jag på denna. Den luktar farmor Göta. Minnen.

Nu läsa tidning. Morgontidning!!!Det har jag inte orkat förrän nu...

Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Underbara bilder - vår stad är vacker :) kram!

Svar: Den promenaden var guld värd. Jag behövde den.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback