Mmmm

det fräser i pannan, denna tidiga morgon.
Jag vet att vi alla kommer att komma hem och gå igen vid olika tider och då är det bra om det finns mat färdig till var och en att äta.
Jag såg dåligt igår i affären, köpte tunnskivad kycklingfilé.
Det fanns som tur var ett litet litet häfte fäst på förpackningen med lite tillagningstips i.
Mannerströms recept. Jag fick modifiera det hela lite då det var något jag inte hade hemma.
INTE helt enkelt att göra rulladerna då det var olika storlek/tjocklek på filéerna. Hm, jag får göra mitt bästa och hoppas att smaken blir god.
Kevin och jag ska till doktorn med hans rygg nu på morgonen, Han vurpade i Norge under skidveckan och har fortfarande ont.
Bäst att kolla upp det.
Ikväll blir det fuengo -dans för min del.
Jag kanske lägger ut lite matbilder...jag fick något meddelande om att jag hade använt 80% av mitt datapaket!!! Det har aldrig hänt förut men det är klart, wf, ruzzle, blogg.se och alla andra jag hälsar på. Koll av spårvagnstider mm, det drar en del.

Ha en bra dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback