Lördag och jag skrotar runt

frukosten är äten och jag har läst halva tidningen.
Jag, vi hade en mysig kväll med Lena, Fraser och lilla Matilda igår. Felicia fick sina naglar fixade av kusinen. Gubbarna fick sig en fredagsöl och jag lite saft. Jag har beredskap fram till måndag morgon..
Cornelia och Antonio är och tränar. Jag vilar idag. Kanske kör jag ett pass imorgon. Crosstrainer kan jag göra och om SOS ringer kan jag bara kliva av, duscha och fara iväg på jobb.
Det var skönt att bara jobba tre dagar i veckan som gick. Kortvecka.
Vi ska ta en sväng till Frölunda Torg, Kolla på skidkläder och en jacka till Felicia.
Ha en fortsatt fin lördag.

Kommentarer
Postat av: malin

låter som en perfekt start på dagen... :)

Svar: Mmm det är det :O)
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback