Igår åkte julen ut



Undrar hur länge den kommer att vara fin? Förra julens stjärna stod ju läänge.

Gardiner upp.


Nya stakar fram. Dessa har jag fått av Tok-Mia.



Dessa starkt beroendeframkallande tomtar har vi kvar. En hel låda!!



Hmmm, inte så bra..


Har vi tur slår den ut.

Minns ni vår svarta skönhet i källaren?
Tvättmaskinen !
Den har fått sällskap. En vit, vacker, skapelse.

Den har ljus i trumman !
Båda har jobbat hårt under helgen.

Kom hem tidigt idag. Skönt.


Bakat !
Chokladfudgekaka!


Vit choklad.



Kvällsfika. För Cornelia,övriga familjen bör avstå...;0)

Nu ska jag laga middag.
Kram Elisabeth




























Kommentarer
Postat av: Camilla

de beroendeframkallande skummisarna vill jag också äta! ;) och gärna kakan också! ;)

Svar: Jag kan ta med några tomtar till dig nästa gång vi fikar.Kram och kakan kan jag baka och ta med eller nej den kan du äta när du kommer hit.
Kram
Elisabeth T

Postat av: malin

det är underbart att bjuda in julen där i december, men ack så skönt att säga hejdå nu - fram med andra härliga färger och ljus :) kram (ses kanske sedan)

Svar: Så sant, det är mysigt med jul och allt det röda, varma men nu var det dags att säga hejdå.Jag är inte så vittvitt av mig men det är skönt att städa undan, lite nystart på året.
Vi får promenera en annan kväll, dock inte idag för idag ska jag jobba sent. Väldigt sent.
Elisabeth T

2013-01-14 @ 19:48:57
URL: http://mallafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback