Torsdag

jag och A slank in på Friskis imorse.Tiiidigt.
Jag körde rodd och Yoga. Det är såå skönt. Dra, tänja, länga bli varm.
Det gör skillnad.
Det är också skillnad på yoga och yoga. På instruktör och instruktör.
Jag gillar att jag har börjat träna.
Jag tror att jag ska göra som Kevin. Träffa en PT.

Jag har jobbat sjukt mycket som skrivtolk denna vecka. Jag ringde och tackade de som planerar ut våra jobb. Det är så värdefullt för mig att få mycket skrivtid.
Jag har grunderna men det som kan få mig att öka tempot och känna säkerhet är att tolka mycket.
Nu ska jag strax dra mig hemåt. Laga middag. Ta hand om två sjuka ungdomar.
Den ene e förkyld och den andre föll av en häst igår. Vem som gjort vad får du lista ut själv.

Kram

Kommentarer
Postat av: El´ena

Jag är sjuuuukt impad över dig och din träning! Du är SÅ duktig. Hoppas Kevin blivit bättre. Kram

Svar: TACK!Jag är själv sjuukt nöjd med att det funkar. Jag tror mycket är för att Antonio också tränar, vi drar varandra.
Jag tränade mycket som ung. FÖR mycket, det var nästan sjukligt.
Nu gör jag det för att det är kul och för att min kropp behöver det.
Kevin är i skolan idag men Felicia är hemma. Hon ramlade av hästen i onsdags och är lite snurrig efter det.
Ha det gott. Skönt med helg.
Kramar till Dig och Janne
Elisabeth T

2013-02-07 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback