Tisdag

och vi ska snart bege oss till Mikael Elias teoretiska gymnasium för ett utvecklingssamtal.
Det är alltid spännande att få höra hur de är i skolan, hur andra vuxna ser på dem. Ja, so far har jag alltid av stolthet och glädje blivit tårögd när jag suttit där.
Cornelia ska till doktorn för sin axel idag. Det ska bli "spännande " att höra vad den doktorn tycker .
Ett möte står på schemat, fortbildning på jobbet. Jag är delansvarig för den dagen.
Felicia väntar på sin taxi till skolan och A är på gymmet.
Ja, det låter som det är en fullspäckad dag som väntar. Kallt är det också...minus 7..när jag rastade Zigge frös jag lite men det kanske berodde på att jag gick ut i mina knäkorta halvtrasiga mysbrallor. Tur att det var i arla morgonstund så att jag inte skrämde någon.
Ikväll ska jag till Elinor.Mysigt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback