Såå himla fint skrivet

en psykolog ~ en säljare ~ en teamledare ~ en chef ~ ett medium ~ en teckenspråkstolk ~ alla mammor ~alla kvinnor

 

Så skilda saker ni gör här i livet. Men ni har något gemensamt och det är att ni är vackra, starka kvinnor - mitt i livet - fulla av kraft och kärlek. Ni är fluffet som dämpar slagen från livets hårda skola och ni är silkesvantarna som fångar upp tårar av glädje och sorg. Jag är så glad att jag har er alla i mitt liv! Och vi träffas allt för sällan.

 

Hoppas ni kan komma över på en efterlängtad tjejmiddag och lysa upp en grå februarikväll.

 

Ja Nelita det kan vi. Jag kommer mer än gärna !!

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

vilken inbjudan va'?! coolt <3

Postat av: Camilla

MYSIGT!! spara denna inbjudan på en plats där du hämtar styrka om du har någon sådan plats!

Svar: Vilken bra idé! Det ska jag göra. Jag ska lägga ut svaren från de andra tjejerna/kvinnorna.
Kram
Elisabeth T

2013-02-06 @ 20:49:11
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback