Lördagsmorgon



Vilken underbar morgon!




Frostig altan!

Antonio hämtade in GP. Vi läste den i sängen. Mys.

Frukosten har landat i min mage.
Jag ser på tjejvasan. Antonio och Cornelia ligger i vår säng och läser.
Hon läser! ! Det gör mig så lycklig. Att läsa ger så mycket. ..ALLT närmare bestämt. Det finns ingen nackdel med att läsa.
Igår kom det ett sms där hon undrade om jag kunde köpa del två..Om jag kunde? Självklart! !

The summer I turned pretty av Jenny Han.
Del tre klickade vi nyss hem från Bokus.
Det gäller att smida medans järnet e varmt.

Fredagsblomster.



Inköpta på Floristkällaren.

Fredagsmys .





Dessa finingar kom i ett paket.





Nu ska jag strax träna. Sen fixa kvällens outfit.

Kram!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback