Mmm vaknade

och körde Felicia till jobbet. Sen åkte jag till GYMMET!
Ja, det är sant. Jag gjorde övningarna som Lotta visade mig. Jag kan säga som så att det kändes. Tungt men skönt.
Det tog en timma.
Hem. 
Köpte bröd på Baka med mig hem. Levain.
Gjorde frukost, satte mig på altanen. Det var jag värd. 
Nu hade solen kommit fram så jag och Cornelia åkte til Sävvik. Där var det så skönt. Lite folk. Sol och en stilla vind.
Hem.
Fick ett ryck... rensade lite ogräs och klorchockade poolen.
Under tiden hade Cornelia gjort en go smoothie/milkshake. 

Ute är det varmt men solen har försvunnit.
 
Jag ska nog plocka undan lite och sen ta fredags-kväll.
A skulle ta en kall öl på vägen hem från jobbet idag. Det är han värd efter en veckas jobb.
 
Nu närmar sig helgen, sen på måndag ringer klockan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback