Här sitter jag

halvnaken   i köket, jag är nyduschad och har precis avverkat dagens löpträning. Jag kommer inte att hinna det ikväll för jag jobbar sent.
Jag har ett program jag kör efter så det är bara att bita ihop. Jag gillar att springa, det har jag alltid gjort MEN jag är en lååååångsam löpare. Långsamt och länge är min grej.
Så har det också alltid varit.
Programmet jag har ska göra mig liiite snabbare.
Jag tycker det är kul. Det känns bra. Detta varvat med lite Lotta-pass på gymmet. Vi skulle ha gymmat ihop i söndags med tiden fanns inte.
Hon ska ge mig ett mag/ryggprogram också så att jag kan varva.
Ska kolla om jag kan hitta tid för något yogapass också.
 
Idag ska jag skrivtolka för första gången på läääänge. Hm hur ska det gå? Jag ska göra mitt bästa och hoppas att det räcker.
 
En liten fråga, jag har ställt den förut. Jag ser att bloggen läses men inte av vem. Det skulle vara så kul om ni gav er till känna.
Hur ska jag lyckas med det? 
 
PS igår använde jag mina husmorstalanger...ska visa resultatet senare. Gott blev det.
 

Kommentarer
Postat av: Doris

JAG läser din blogg :)
Puss o kram
Doris

Svar: Kul att DU läser !
Elisabeth T

2013-08-22 @ 10:24:13
Postat av: Cornelia

Du tränar mycket nu!
Det är bra, fortsätt så når du ditt mål!

2013-08-22 @ 14:07:18
Postat av: Cornelia

Du tränar mycket nu!
Det är bra, fortsätt så når du ditt mål!

Svar: Tack fina du!
Elisabeth T

2013-08-22 @ 14:07:18
Postat av: Jessica Målqvist

Jag läser såklart din blogg vännen :-D

Svar: Och det är jag glad för!
Elisabeth T

2013-08-23 @ 20:32:17
Postat av: El´ena

Jag läser också din blogg MEN just nu har vi besök från Canada och dop av minstingen på söndag så jag har fullt upp! Dessutom träning 2 ggr/vecka. Låter kanske som en undanflykt men DU vet..... Kramar till er alla.

Svar: Hälsa familjen å njut nu av varandra!!!
Elisabeth T

2013-08-24 @ 09:54:40
Postat av: Camilla

Hej gammelfaster! Jag läser också din fina blogg... min är ju halvvägs till graven. Använder ju mest IG! Kram och ha en skön dag

Svar: HEJ!Jag kikar allt in på din blogg och tänker att en dag har hon skrivit något nytt. Jag kör både och...blogg och instagram, jag gillar att skriva.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback