Gör en matlista

so far har jag hittat tre vardagligt goda rätter som jag har tänkt laga i veckan.
 
* Tonfiskpasta
 
*Kyckling i het och krämig sås
 
* Rutig och randig falukorv med stuvade morötter
 
Det var så skönt förra veckan att bara följa lappen när jag handlade. Jag visste redan vad jag skulle laga.
Denna veckan är den sista sommarlovsveckan. Nästa vecka är det skola för två av våra ungdomar.
Gymnasiet, ring två.
Grundskolan klass nio.
 
Helgen som kommer innehåller 1-årskalas och bröllopsfest. Brudparet har varit gifta i 7 månader men nu är det dags att fira dem med fest i Torestorp.
Jag och tjejerna har mejlat vår danslåt. Jag mejlade två men se jag fick bara önska en.
Jag hade önskat dessa två:
 
 
 
 
och denna
 
Båda dessa låter gör mig glad och får mig att vilja dansa!
Vilka får dig att vilja dansa?? Berätta för mig, oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback