Go´morron!

Solen lyser in på mig där jag sitter.
Fredag, snart har hela jobbveckan gått. Det har funkat. Liite trött när klockan ringer men det kan bero på att jag inte kommer mig i säng i tid.
Idag ska vi till Madkullen. Felicia är där på ridläger för nionde året i rad!
Idag är det uppvisning. Det ska bli kul.
Sen ska jag hem och laga mat. Idag står det musselsoppa med rökt fläsk på menyn. Det får bli efterrätt också. Hallon någonting..glömt vad det hette.

Imorgon är det lördag och vi ska passa fina Matilda. Hon är inte över sig förtjust i att vara hos sin lilla lillasyster på sjukhuset. Det kan jag förstå. Det är bättre att vara hos oss och vi tycker det är kul att få rå om henne. Själva.
Ett kalas ska vi på. Oliver fyller 10!

Igår , igår var jag på Henriksberg med systrarna , Aldina och Doris. Salsakväll.
Klockan 20 har de kurs, betala 60 kr ,och du får gå en enkel grundkurs. Jag avstod.
Mojitos i höga glas. Gott.
Prat.
Skratt.
Allvar.
Det är härligt att se människorna som verkligen kan dansa salsa.
Sitta ute , på terrassen och njuta av en ljummen sommarkväll.
Härligt.
Nu ska jag hitta en passande vagn som tar mig till dagens uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback