Vilken helg

idag körde jag Felicia till stallet. Tidigt.Det är dressyrtävling hela dagen. Hon är funktionär av något slag.Hem.Frukost.Ni vet, hela kittet. Det har jäst i vårt hus. Satte en deg. Skapat en vildjäst enligt detta recept. taget ur Hembakat.Bakade en kaka att ta med till Bulycke. Kärleksmums med ♡ strössel.Jobbade i cafet.Antonio hämtade mig och på vägen hem tog vi med oss denna lilla skönhet. Ailenroc !Nu ska hon tvättas. Piffas. Motorn behöver en koll.Sen , plask ner i det blå.Hoppas på fin sommar så vi kan gå ut med henne. Ofta.Brödet e klart. Tyvärr är min järngryta stor. Lite för stor så brödet blev lite platt. Men det doftar gott.Dammsugit.Torkat golv. Städat badrum.Nu fixa med middan. Grilla. Antonio är med sin mamma och hälsar på morbror Bernt som opererats för tarmvred.Cornelia kommer strax hem.Ska hämta Felicia senare och sen , sen ska jag landa i soffan.Mästarnas mästare.Brottet. Imorgon , ny dag , ny vecka, nya uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback