Liite trött

men framför allt har jag träningsvärk och jag har ett par rejäla blåmärken.
Allt efter gårdagens tjejträff.
Vill ni veta vad vi gjorde?

Vi möttes här och hit kom Katrine. Hon kan allt om tuttar!
Tutt - ihop, tutt-isär, tutt- upp och tutt- fram och allt vad det nu hette.
Hon hade också tagit med sig en "fläskpress" samt en "muffinsform".
Fantastiska uppfinningar.
Sen prövade vi på poledance!!
Jag kommer hädanefter att beundra flickor som gör detta, ni vet i amerikanska deckare så ska de alltid gå på strippklubb och där finns de, Tjejerna som kan detta svåra.
Jävlar vilken styrka som krävs för att göra det.

Sen åt vi go mat på RedLion.
Ulrika har precis kört hemåt. Vi har ätit god frukost samt promenerat med Zigge.
Nu ska jag på fotbollsmatch i Kviberg. Kanske möter jag SaraT där, de bor nära.
Ha det gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback