ÅÅ så gott jag sov i natt!

Tro det eller ej men det ringde igen från SOS!

Lagom till det var dags att sätta sig i soffan för att ev hitta något att titta på . Det var till att ge sig iväg igen, nu får det vara nog...Jag har beredskap ända till tisdag morgon. Jag håller tummarna för att det inte ringer igen.
 
Felicia är i stallet, hon är ansvarig för något barnkalas. Vi ska hämta henne och sen fara till stan för att titta på BAL klänning!
Det börjar närma sig.
 
 
Det finns så mycket förväntan på denna dagen. Det räknas ner. Det festas. Det planeras och förbereds OCH sen kommer dagen D.
 
Sen börjar livet och det är då många vaknar upp och förstår hur bra det var att gå i skolan. 
 
Kevin sover. 
Cornelia och jag har letat efter mina bortsprungna kalligrafipennor. Jag vet att jag fick fina sådana av Gunnar. Nu kan jag inte hitta dem...jag tänker vidare så kanske det plötsligt löser sig, att jag minns var jag har lagt dem.
 
Nu ska jag dricka lite mer kaffe och läsa klart GP.
 
Promenera i solen idag. Det är så härligt vårigt ute :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback