Snart

är det dags att tacka Skellefteå och Monica för fin praktik!
Tänk att det snart har gått två veckor. Jag har gjort så mycket. Jag har lärt mig massor.
Den stora skillnaden för mig är att jag har hittat flytet, det går bra nu. Jag vet att det beror på att jag har skrivtränat massor när jag har varit här. Jag har skrivtolkat allt på TV.
Ju mer jag skriver desto bättre går det. Om man sen kryddar det med lite wordfeud och ruzzle så är det klart!

Skellefteå har visat sig från sin finaste sida. Det har varit sol varje dag. Lite regn men inte dagar i sträck.
Jag har sett renar.
Ätit palt.
Ätit tunnbröd.
Jag har sprungit.
Jag har ..sett på tv.
Läst.
Skrivtränat.
Läst.
Druckit Portello.
Nu ska jag förbereda mig inför eftermiddagens uppdrag.
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback