Skellefteå

det är här jag gör min praktik.
Jag steg upp i ottan för att ta morgonens första flyg hit. Antonio körde mig till NilsEricson terminalen där jag tog flygbussen.
Jag landade här kl 9:35, strålande solsken välkomnade mig.
Jag bor på Stensborg, ett litet hotell, kanske mer som ett pensionat. Jag har ett eget kök vilket är bra då kan jag laga lite mat. Äta ute två gånger om dagen är inget option.
Jag hann ner till centrum och handla lite före jag skulle vara på tolkcentralen.
På Ica hade de smakprov och inte av vad som utan av PALT! Jag kände att det var ett extra välkommen hit.
På tc möttes jag av Monica min handledare. Vi satt och pratade, kollade in veckan. Pratade om var jag ligger i min tolkning och vad jag behöver extra pushning i.
Det är fyllda veckor. Allt från andakt till apt via föreläsningar. Jag kommer att få bekänna färg!
Nu har jag precis powerwalkat utmed Skellefte-älven.
Eftersvettas nu när jag sitter och skriver. Det är en skön känsla.
Jag ska äta lite också. Det blir...stekt palt för den var god den de hade på Ica!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon

Hur länge är du i Skellefteå?

Sköt om dig Maria

Svar: Jag ska göra praktik här i två veckor men jag åker hem över helgen.
Elisabeth T

2012-09-04 @ 06:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback