Praktikens första uppdrag avklarat

Det är så spännande att göra praktik. Att få vara elev igen. Det var ett tag sen sist..typ 20 år!!!
 
Jag kan ta med mig mina upplevelser tillbaka till när jag tar emot elever. Vad tyckte jag var bra , mindre bra etc.
 
Idag har jag tolkat för första gången och det gick bra. Jag har sommarlovet till trots inte glömt allt. Det börjar sitta i fingrarna.
Det var skönt att skrivatolka så att min handledare fick se vad jag går för.Det är en liten tröskel att ta sig över men nu är det klart.
 
Jag tog en tur ner på stan, strosade i affärer och handlade med mig lite gott hem. PORTELLO! finns här. Den är så god och den smakar barndom, Tvärålund.
Dagstidningen fick också följa med till hotellet. Samt liiite godis.
 
Jag hade en plan på att springa men den har jag lagt ner för att det regnar och jag är inte det minsta sugen på att ge mig ut.
Jag ska upp med tuppen imorgon för avfärd norröver. Jag ser fram emot att åka bil genom det fina landskapet. Har jag tur får jag kanske se en ren!!
 
Kram
 
OM det slutar regna springer jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback