Praktiken är slut

och nu ska jag flyga hem igen.
Jag har haft det fantastiskt bra och jag har lärt mig massor. Faktiskt tror jag att jag har lärt mig mer här än jag har gjort i skolan.
Eller är det så att jag i skolan har lärt mig teori som jag nu har omsatt i praktik?
 
Jag har iaf köpt med mig palt, Portello och tunnbröd hem. Väskan går nästan inte att dar igen. Jag sitter här på mitt rum och väntar på flygtaxin och den, den kommer om nästa två timmar.
 
Jag har kollat upp vad jag ska göra på jobbet på måndag. Heldag! ihop med en kollega som också har haft praktik! Kan vi teckna nu? Ska vi kanske ta med en dator och tangentbord för säkerhets skull?!?
 
Nu längtar jag hem. Hem till man , barn och hund. Till vardagen.
 
Ha en fin fredagkväll.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback