Tjoho!

Alltså tiden bara går.Alldeles för fort. Jag har det så bra på min praktikplats. Jag har erfarna duktiga handledare.
Jag få ta del av deras kunskap och jag är så tacksam för det.
Jag får pröva mycket och det bär. Jag kan.
Det finns mycket kvar att lära i detta nya och det är så kul.
Jag vill bara hem och jobba nu.

Jag har nu checkat in på Hotel Pilen igen. I natt bodde jag hos min gamla elev Anna och hennes familj.
Det fanns inget ledigt rum så jag var glad att jag fick sova hos dem
Jag vaknade av att deras son Oliver pratade med mig i morse vid halv sjutiden.

Igår kväll var jag ute och åt med Anna och Ulrika också hon en tidigare elev till mig.
Det var mysigt att få prata ikapp oss.

Jag är extra glad idag men jag kan inte riktigt skriva om det men jag lovar att återkomma.
Det har med skolan att göra..och en vinst...

Nu skickade handledaren ett sms att det hade kommit in ett uppdrag till idag. Jag har egentligen slutat för dagen då jag har gjort en del kvällspass men jag skuttar på glada ben tillbaks till tc. Klart att jag vill tolka.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback