Teknik

är bra NÄR den fungerar.
Idag skulle jag kopiera min förkortningslista för att lägga över den till handledarens dator..då gick inte det!
Jag fick börja om från början, börja om på nytt och till sist fick jag till det.
Imorgon ska vi iväg...långt ska vi köra. Det ska bli så kul. Vilken väg vi än väljer att köra kommer det att bli en "minnenas väg " för mig.
Mormor, morfar, farmor och farfar, moster Sandra..ja det är en hel hop med människor som jag har minnen förknippade med.
Sen är det kul att jag ska tolka också :O)
Jag ska vila lite nu och sen har jag en plan på att ta en kvällspromenad. Träningen för idag var ju avklarad i morse :O)
Det gäller att se sig omkring.
Det cyklas mycket här. Umeå är inte bara björkarnas stad utan även cyklarnas.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback