Sista kvällen i Ume´!!

Nu e jag less på att vara borta. Jag vill hem. NU!!
 
Dagen idag har varit bra. Ikväll när vi tolkat klart sa handledaren som jag jobbade med :
- Du e ju klar nu, nu e vi kollegor!
 
Bättre betyg är svårt att få. Jag är tacksam för att jag har fått vara här i Västerbotten. Jag har lärt mig så mycket och jag gillar tolkarna. De har ett tänk som jag tar med mig hem.
Känslan av att ha tagit sig över den där tröskeln i inlärningen är så härlig, Att känna flytet.
 
Nu ska jag packa ihop mig. Imorgon är sista dagen. På vägen till tc ska jag köpa en påse godis. Jag ska lämna den som en Tack -och- hej då-present.
De äter så nyttigt här, de tränar. Alla tolkarna har via jobbet fått en pt!! Jag kan tycka att de behöver lite fredagsgodis. Det kräver ju  en kalori eller två att fiska upp en godis ur skålen! :O)
 
Kram! och go´natt!

Kommentarer
Postat av: madelein-sexbarnsmamma

Tack tack :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback