Framkallning

håller som bäst på att ladda upp bilder för att få dem framkallade.
Hederliga foton.Att hålla i handen och att scrappa med.
Jag minns inte när jag senast laddad upp...jag fick be goda vänner om hjälp och nu håller jag på Crimson.
Jag vet att de är snabba och jag har alltid varit nöjd med dem förut. Jag vill ha en gäng nya bilder så att jag har att pyssla med om/när andan faller på . Det får den gärna göra inom det närmsta.
Jag har målat naglarna också, hm inte helt nöjd med penselinsatsen men det får duga.
Denna veckan blir kort, jag ska vara i skolan torsdag/fredag samt att vi ska iväg över helgen hela familjen. Det ska bli mysigt. Vi ska göra kul saker och få umgås med vänner. Zigge ska få vara på pensionat hos Ulrika och Tobbe.
Ha de gott.
Kram
ps tänkte färga hårt men nu minns jag inte vilken färg jag hade senast..trodde väl i min enfald att jag skulle minnas det ...Minns du?

Kommentarer
Postat av: El´ena

Chocolate Brownie!
454!
Loreal!!!!!!!!!!

KRAM!


2012-11-20 @ 19:42:57
Postat av: El´ena

L´oreal
Chocolate Brownie!

454!
KRAM!

2012-11-21 @ 00:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback