Nu är den slut

Boken !
Lika bra som deras tidigare böcker.
Jag tycker om dem för att de skildrar händelser som är sanna.
Klart att de har anpassat dem lite för att passa i böcker.
De är otäcka och det är för att jag kan känna sanningshalten i dem.
De skriver "rått" ,förskönar inget.
Det är hemskt att tänka att detta kan hända.
Att det händer.

Jag längtar redan till deras nästa bok för jag vet att de kommer att skriva fler.
Igår hade vi en fantastisk kväll.
Vi firade Maria som har fyllt år!
Go mat!
Vin!
Bubbel!
Presenter.
Mojitos!!
En härlig kväll att vara tillsammans och fira en go vän!
Idag väntar nya äventyr med TAS!
Jag väntar på att Ulrika ska komma.
Jag ska ringa til Erika för att bestämma vilken vagn vi ska åka  med.
Vi vet att vi ska till Mölndal och att vi ska ha något från en äldre generation på/med oss.
Jag ber att få återkomma med detaljer imorgon.
Ha en fin pingstafton!
Hänrycknings tid.
<3

Kommentarer
Postat av: malin

ja deras böcker är verkligen jättebra... får jag semesterlåna den av dig? kram

Postat av: moster

Vilka böcker pratar du om jag blir så nyfiken ???

2012-05-30 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback