Känns som söndag

hela dagen.
Det är väl för att jag ska till jobbet imorgon.
Det är skönt att det blir en kort vecka.

Idag var det en smak av sommar ute.
Jag har klippt gräset.
Fixat vår enda rabatt.
Fika ute
En gång.
Två gånger.
Fler gånger..
Samt ätit middag ute.

Jag har läst också, dock ingen bok men väl tidningen och Hänt Extra. lite up-to-date vill jag vara.

Tjugo över sex drog Skatås Expressen iväg.
Jag och tre ungdomar.
Ditte.
Mia och Fredrik.
Vi gick ut i fint prat-tempo.

När vi hade sprungit nästan tre km fick jag ge upp.
INTE likt mig..
jag fick linka mig tillbaka.
Det är framsidan av underbenet som gör ont.
Nu har jag stretchat ordentligt samt smörjt med Tigerbalsam.
Det är powerwalkandets "fel".

De andra fortsatte rundan runt.
Kevin hade skavsår så han vände med mig.

Nu sitter jag här nyduschad.
Redo för en ny vecka.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback